Zijden shawl hoofdrol in Zonnebloem-actie - Promzvak

Zijden shawl hoofdrol in Zonnebloem-actie

In het kader van de campagne ‘De Zonnebloem kleurt je wereld’ heeft modeontwerpster Sheila de Vries belangeloos een zijden shawl ontworpen voor Nationale Vereniging de Zonnebloem. De opbrengst is bestemd voor de Zonnebloem om huisbezoek, activiteiten en vakanties te organiseren voor zieken en gehandicapten. De shawl is verkrijgbaar via www.zonnebloem.nl en kost € 19,95. Nieuwe abonnees van het blad Diva & Donna krijgen de zijden shawl als welkomstgeschenk.Met de campagne wil de Zonnebloem laten zien wat de betekenis is van het werk van de 38.500 Zonnebloemvrijwilligers bij de bestrijding van eenzaamheid en sociaal isolement van zieken en gehandicapten. Ook het glossy magazine Diva & Donna draagt het Zonnebloemwerk een warm hart toe. In het februarinummer besteedt het blad speciaal aandacht aan de Zonnebloem. In een modereportage showt Lingo-presentatrice Lucille Werner de Zonnebloemshawl. Nieuwe abonnees van het blad krijgen de shawl als welkomstgeschenk. De shawl is geleverd door Triton in Hilversum.38.500 vrijwilligers Nationale Vereniging de Zonnebloem is met ruim 38.500 vrijwilligers één van de grootste vrijwilligersorganisaties van Nederland. Jaarlijks brengen de vrijwilligers meer dan 1 miljoen bezoekjes aan mensen met een fysieke beperking door ziekte, handicap of leeftijd voor wie sociaal isolement dreigt. Daarnaast verzorgt de Zonnebloem jaarlijks voor 120.000 mensen dagboottochten, theatervoorstellingen, rondvaarttochten door Amsterdam en tal van andere uitstapjes. Voor ruim 7.700 mensen organiseert de Zonnebloem compleet aangepaste vakanties. Ruim 600.000 ondersteunende leden en donateurs maken het Zonnebloemwerk mogelijk.