WOODPECKER LEERT VAN SPAARACTIE - PromZ Vak

WOODPECKER LEERT VAN SPAARACTIE

Ter gelegenheid van het 30-jarige bestaan in 2005 hield parketgroothandel Woodpecker een jaar lang een spaaractie voor afnemers. Op basis van de behaalde omzet kregen klanten bonuspunten die voor cadeaus konden worden ingewisseld.

Meest populaire cadeau was het altijd praktische TomTom-navigatiesysteem, dat zowel zakelijk als privé te gebruiken is. Meest opmerkelijke cadeau was de Louis Vuitton-tas, die Woodpecker vooral in het assortiment opnam om ook aan de ”vrouw achter” de zakelijke relatie te denken. Minst populaire cadeau was een design koekoeksklok.

Koesteren

Belangrijke doelgroep waren vooral ook de kleinere klanten. In de volgende uitgave van PromZ Magazine lichten Esmée Blom en Denise Donker van Woodpecker de actie nader toe. “Kleine klanten moet je koesteren. Die worden nooit groot als je ze geen aandacht geeft.”