WK VOETBAL 2006: ORANJEGEKTE BARST LOS - PromZ Vak

WK VOETBAL 2006: ORANJEGEKTE BARST LOS

Met het zicht op het WK voetbal in 2006 in Duitsland, barst de oranjegekte los. "Maar voetbal is elk toernooi meer een party-gebeuren geworden. Men wil vooral promotionele producten voor thuis op de bank. Daar beleven de meeste mensen de wedstrijden, gezellig met vrienden" aldus Rien Veen (Rien Veen Souvenirs).

Een andere trend is dat zowel de retail als relatiegeschenkhandels zo neutraal mogelijke producten willen. Het getal 2006 mag er eigenlijk al niet meer opstaan, want als ze met de producten blijven zitten zijn ze later waardeloos," stelt Veen. Strenge spelregels In de decemberuitgave van PromZ magazine, die met een paar dagen verschijnt, leest u alles over de do's & don'ts voor inhaakacties en de spelregels rond WK-premiumacties.

"Wie de rechten overtreedt, kan een rechtzaak verwachten. De licentiehouders worden steeds strenger. Iedereen die 'iets' wil met het Nederlands Elftal bij het komende WK, moet zich melden bij de KNVB, weet Roland Heerkens (Badge Company), specialist op het gebied van sport- en entertainmentlicenties in Nederland.