WERELDWIJD LOYALTYPROGRAMMA VAN BDO INTERNATIONAL - PromZ Vak

WERELDWIJD LOYALTYPROGRAMMA VAN BDO INTERNATIONAL

Accountantsorganisatie BDO International lanceert over enkele maanden een imagocampagne. Daaraan voorafgaand wil het bedrijf intern invulling geven aan het BDO-gevoel. Onder de naam Partnership Program is een motivatie- en loyaltyprogramma ontwikkeld om dit 'wij-gevoel' onder de – wereldwijd – 25.000 medewerkers te verstevigen.

Onderdeel van het programma is een gelijknamige collectie producten, die ook kunnen worden ingezet als relatiegeschenken. Poulis Hontelé, waar het Nederlandse BDO CampsObers al jaren klant is, is door BDO International gevraagd de collectie voor dit partnership program te verzorgen.

Company pride

Hans Poulis (Poulis Hontelé): "Het is misschien nog wat vroeg om het een trend te noemen, maar afgaande op onze ervaring, denk ik dat de vraag naar company pride programma's gaat toenemen. Als bedrijven duizenden medewerkers in dienst hebben, is zo'n productenprogramma een prima tool om de company pride en de onderlinge band te verstevigen. Meer over de campagne van BDO International kunt u lezen in de decemberuitgave van PromZ Magazine.