In 2008 werd de Welpies-actie van Albert Heijn uitgeroepen tot de PromZ PremiumPromotion of the Year. Welke actie is dit jaar met die onderscheiding bekroond?
De uiteindelijke shortlist, waaruit een panel deskundigen zijn keuze maakte, bestond uit drie premiumpromoties: de Voetbalplaatjes van Albert Heijn, de Wat Led Je-actie van de Postcodeloterij en de actie met de Cassettestick van Heineken.
De uitslag vindt u in PromZ Magazine nr 4 van december, inclusief een interview met de winnaar.
Krachtige combinatie
De PromZ PremiumPromotion of the Year beoordeelt premiumpromoties met name op de combinatie van premium en communicatie. Het premium moet goed zijn, relevant voor het merk en de doelgroep, en de communicatie moet goed zijn en passen bij de doelgroep: 1 + 1 = 3. Met deze vakprijs wil PromZ Magazine voor het voetlicht brengen hoe krachtig de combinatie tussen premium en communicatie kan zijn om de doelstellingen te behalen, zo niet te overtreffen.
Abbonneren op PromZ Magazine?
Een abonnement op PromZ Magazine kost slechts 30,- per jaar (Incl. BTW en verzendkosten). Wilt u PromZ Magazine ook graag ontvangen, dan kunt u zich aanmelden middels deze link.