Vakprijs voor beste leveranciers 2012 - Promzvak

Vakprijs voor beste leveranciers 2012

BeGlobal Promotions is uitgeroepen tot beste leverancier 2012 van premiums en relatiegeschenken. Het bedrijf ontving onlangs de vakprijs Promotional Company of the Year 2012. Novelties en Hokra Below the Line kregen allebei een nominatie.

De onderscheiding voor de ‘outstanding performance’ als leverancier in de promotionele productenbranche is een initiatief van PromZ Magazine. De branchevereniging PPP (Platform Promotional Products) ondersteunt dit initiatief. De prijs is dit jaar voor de 10e keer uitgereikt.

Vakgenoten en een onafhankelijke jury bepalen de winnaar en de twee genomineerden. Criteria waarop wordt beoordeeld zijn o.a. vakkennis, betrouwbaarheid, communicatie & presentatie, ondersteuning van de eindklant en vernieuwing & innovatie.

BeGlobal, winnaar Promotional Company of the Year 2012

Juryrapport: ‘In 2008 werd BeGlobal Promotions voor het eerst genoemd in relatie tot de titel van beste distributeur van het jaar. Men noemde het bedrijf ‘opvallend’ en men sprak van een ‘jonge generatie enthousiaste ondernemers’. Het jaar erop, in 2009, sleepte BeGlobal zijn eerste nominatie in de wacht, in 2011 gevolgd door de tweede, om dit jaar te worden uitgeroepen tot Promotional Company of the Year. BeGlobal is here to stay.

BeGlobal beschikt over een grote dosis inzet en passie voor het promotionele productenvak. Enthousiasme, vakkennis, heel zichtbaar in de bladen en op vakbeurzen met een professionele presentatie, mooie klanten: je vindt het allemaal bij BeGlobal Promotions. Last but not least hebben de oprichters van BeGlobal een sterk bedrijfseconomisch inzicht. Ook dat heeft ze gebracht tot waar ze nu zijn.

De promotionele productenbranche vindt BeGlobal Promotions een waar visitekaartje richting opdrachtgevers.’

Hokra Below the Line, nominatie Promotional Company of the Year 2012

Juryrapport: ‘Met de wat eigenzinnige propositie en visie, benadrukt Hokra voor 100% de power van het promotionele product en dat zou, wat de jury betreft, in het vak juist meer navolging mogen hebben.

Vanaf zijn start pleit Hokra met niet aflatend enthousiasme ervoor om het promotionele productenvak te zien als onderdeel van het marketing- en communicatievak. Hokra focust op het effect van promotionele campagnes en de toegevoegde waarde van goed gekozen premiums en relatiegeschenken.

Hokra’s Martin de Winter laat niet na dit bij vakgenoten én eindklanten onder de aandacht te brengen. Zolang hij al in het vak zit, zet hij zich in om de kennis bij vakgenoten te vergroten en het imago van de branche bij opdrachtgevers te verbeteren.’

Novelties, nominatie Promotional Company of the Year 2012

Juryrapport: ‘Novelties is door zijn oprichters en medewerkers in de loop der jaren uitgegroeid tot een onderneming die tot de bovenste regionen van de leveranciers van promotionele producten in Nederland behoort. Het bedrijf heeft vele gezichten. Novelties is leverancier van premiums en relatiegeschenken en heeft in de loop der tijd uiteenlopende cadeauconcepten ontwikkeld, die inmiddels hun waarde hebben bewezen: kadoklikken.nl, kunstklikken.nl, mvokado.nl, de customized loyalty portals en de incentive programma's.

Novelties wint geregeld grote tenders en bedient tal van – grote – klanten. Professionaliteit, die onder andere naar voren komt in de behaalde ISO- en MVO-certificaten, is een term die zeker op Novelties van toepassing is. Zichtbare en herkenbare professionaliteit is een van de beste visitekaartjes van een bedrijf zelf en voor de gehele branche waarin dat bedrijf opereert.’