Vak NewZ
LOYALTYPROGRAMMA’s WERKEN VOOR ONS NIET
Gerard Roksnoer, managing director van Dam (groothandel in sieraden, o.a. Desiree-trouwingen) houdt alles wat met klantenbinding te maken heeft, het liefst zo dicht mogelijk bij...
FARMACEUTEN STRENGER GECONTROLEERD
Minister Hoogervorst van Volksgezondheid gaat onderzoeken of de Inspectie voor de Gezondheidszorg medicijnfabrikanten strenger kan controleren op naleving van de marketing- en reclameregels.Hoogervorst heeft dat...
WINTERACTIE VAN EDAH SUPERMARKTEN
Met het grootste billboard in Nederland heeft Edah de start van zijn winterspaaractie aangekondigd. De actie moet vooral overbrengen dat de supermarkten van Edah nog...
Tijdschriften zetten aan tot actie
Voor tijdschriftlezers met 'engagement' - een sterke bladbinding - is hun tijdschrift een goed actiemedium. Driekwart van hen bezoekt namelijk wel eens een winkel of...
WAT IS IN EN WAT IS UIT IN 2006?
PromZ Magazine blikt terug op de promoties in 2005 en kijkt vooruit naar wat 2006 op dit gebied zou kunnen brengen. Wat blijft in en...
GOEDE DOELEN ONTVANGEN 231.375 EURO VIA TINTELINGEN
Tintelingen, een bedrijf voor online kerstgeschenken-op-maat heeft namens zijn klanten 231.375 euro overgemaakt aan 47 goede doelen. Dit bedrag is bijeengebracht door 7 procent van...
WOODPECKER LEERT VAN SPAARACTIE
Ter gelegenheid van het 30-jarige bestaan in 2005 hield parketgroothandel Woodpecker een jaar lang een spaaractie voor afnemers. Op basis van de behaalde omzet kregen...
2BMADE TOT NOVEMBER 2006 UIT DE LUCHT
Het onlangs opgerichte 2BMade, leverancier van special made premiums, moet zijn deuren tot 1 november 2006 gesloten houden.2BMade is het nieuwe bedrijf van Bert Finke,...
EUROPESE CONSUMENTEN WILLEN HETZELFDE
Voor steeds meer Europeanen is winkelen een ontspannende bezigheid, zo blijkt uit onderzoek van Future Foundation, de internationale denktank van Experian. Future Foundation onderzoekt en...