Vak NewZ
Super de Boer scoort met winkelacties
Super de Boer heeft in 2008 erg veel succes gehad met zijn acties, aldus topman Jan Brouwer. Super de Boer heeft zelfs een 'oorlogskas' voor...
Loyalty in b-to-b onderzocht
Onderzoekers Daams, Gelderman en Schijns hebben voor en na de introductie van een b-to-b loyaliteitsprogramma gekeken naar behavioural en attitudinal loyalty.Bij behavioural loyalty wordt loyaliteit...
Nieuw jasje voor cd-bon
De nationale platen- en cd-bon bestaat niet meer. Deze is vervangen door de Nationale Entertainment Card, een product dat meer aan deze tijd voldoet.Binnenkort wordt...
Maak kans op een mooi cadeau op PromZ Event!
Omdat PromZ Event de 'grootste cadeauwinkel van Nederland is', geven wij ook een aantal cadeaus weg aan de bezoekers. Hou daarom uw e-mail de komende...
Grolsch helpt iedereen aan koud blikbier
'Koel' is de nieuwe actie van Grolsch om de consument deze zomer te helpen aan lekker koud blikbier. Zo kunnen consumenten hun blikbier langer koel...
Kerstpakket blijft populair
Kerstpakket blijft populair In december berichten de media altijd weer over de al dan niet serieuze onderzoeken naar de waardering van kerstpakketten. Zo haalde ook...
Touch Incentive slaat vleugels verder uit
Het Rotterdamse Touch Incentive Marketing is een strategisch partnership aangegaan met de Grass Roots Group, de internationale performance reward organisatie in Engeland.Grass Roots Group werd...
De Silk GiftBox
De Silk GiftBox is een volledig met de hand gemaakt interior design artikel: de zijde is met de hand geweven en exclusief door CQ ontworpen....
Onderbroekenlol
Inhakend op de modetrend om de merknaam van je boxershort opzichtig te laten zien door 'm boven de broek uit te laten piepen, zet Zeeman...