Vak NewZ

Unilever voert actie vanaf 20 graden

Unilever gaat deze zomer 'weather targeting' toepassen. Advertenties voor ijs van het merk Magnum worden alleen getoond op digitale reclamezuilen als de temperatuur boven de...

BeGlobal pleit voor ‘entry policy’

Een 'entry policy' die distributeurs op vakkennis toetst voordat ze aan de slag gaan, zou geen overbodige luxe zijn, vindt André Noordwijk van BeGlobal Promotions.BeGlobal...

Regenkorting en warme wanten

Verschillende merken hebben in de afgelopen maand met ludieke acties ingehaakt op de bijzondere weersomstandigheden. Zo gaf Praxis 'regenkorting' in z'n webwinkel; hoe meer regen...

Koffiemokactie van Douwe Egberts

Douwe Egberts wil consumenten meer variatie en beleving brengen in het drinken van de dagelijkse koffie. Om dit te bereiken veranderen alle D.E-verpakkingen van de...

Farmabranche wil af van premiums

De federatie van de Europese farmaceutische industrie (EFPIA) overweegt promotionele producten in de ban te doen. Eind juni valt de beslissing. Speelt de branche met...

Oene Mees leidt Gemaco Sales Promotion

In de PromZ Vak nieuwsbrief die begin vorige week werd verstuurd, meldden we het faillissement van CCO Poulis. We schreven ook dat volgens onbevestigde berichten...

Robitex lanceert webshop voor bedrukte relatiegeschenken

Sinds kort is relatiegeschenkenonlinebestellen.nl online gegaan. Een mond vol voor een webshop waar de klant de promotionele artikelen op meerdere posities kan laten bedrukken. Het...

Aantal koopjesjagers fors gegroeid

De groep consumenten die afgaat op promoties is in 2012 fors gegroeid, vergeleken met een jaar eerder. Het aandeel van koopjesjagers – de groep consumenten...

Consument is gek op reclamefolders

Consument is gek op reclamefolders Een grote meerderheid, 82 procent, van de Nederlanders bekijkt kortingen en promoties in de folders van retailers. Voor het grootste...