Stef van der Velde (GE) over 'We take care' - Promzvak

Stef van der Velde (GE) over ‘We take care’

We take care is het nieuwe motto van Giving Europe. In de PromZ Vak die volgende week verschijnt, vertelt Stef van der Velde (Giving) meer over de visie van Giving Europe. We take care betekent dat Giving er is voor de distributeur, legt hij uit.

Stef van der Velde: ‘Giving Europe werkt al vanaf zijn start met het systeem van klantsegmentatie. Noem het ‘klein maar fijn’. Klanten zijn onze partners. We take care past helemaal in die gedachte. Ik vind dat de branche als geheel veel meer die gedachte zou moeten omarmen. En nu het economisch tegenzit hoor je meer suppliers een dergelijke uitspraak doen, ja… Juist in moeilijke tijden heb je elkaar nodig. Maar die band ontstaat niet ad hoc, die moet je in de loop der jaren opbouwen en verdienen.

Wanbetalers

Maar We take care betekent ook dat Giving wanbetalers maar niet de hand boven het hoofd kan houden. Suppliers moeten niet als een bank functioneren, stelt Van der Velde. Lees meer in PromZ Vak nr 2.