Anita Looman van Stegman Groothandel heeft de hele maand november gereden in de ‘smart ass’ cabrio van paraplumerk Senz. Met deze actie zette Senz MVO en duurzaamheid in de promotionele productenwereld in de schijnwerpers.
‘Stegman werd enige tijd geleden door een groot ziekenhuis uit het midden van Nederland benaderd om een duurzaam kerstgeschenk te leveren, dat bovendien past bij de huidige economische tijden. Men koos voor de onbreekbare, dus duurzame, stormparaplu van Senz. De keuze viel op de Smart Line, het goedkopere alternatief. De thema’s Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen en duurzaamheid nemen binnen Stegman een prominente plaats in. Het bedrijf hecht sinds jaar en dag veel waarde aan een respectvolle omgang met mensen, dieren en natuur,’ licht Frank van der Zwan, account manager b2b bij Senz, toe.
Meer dan 20 jaar
Vanuit showrooms in Schagen en Amersfoort verzorgt Stegman Groothandel al meer dan twintig jaar geschenkpakketten en relatiegeschenken voor vele bedrijven, instellingen en stichtingen. Inmiddels mag deze groothandel zich tot de grootste leveranciers van kerstpakketten in Nederland rekenen.