Organisator Het Portaal gaat door met het dit jaar geïntroduceerde tweedaagse beursconcept van PromZ Event. In 2015, het jubileumjaar waarin de beurs voor de 15e achtereenvolgende keer wordt georganiseerd, vindt de beurs plaats op woensdag 25 en donderdag 26 maart.
De beurs kende ook een compleet nieuwe lay out, zo was er bijvoorbeeld meer ruimte voor kleinere stands. In totaal waren er maar liefst 168 exposanten.
Tijdens de 2 dagen hebben 4824 professionals de beurs bezocht. Evenals vorig jaar slaagde Expo Display Service er in de meeste van zijn (potentiële) klanten de beurs te laten bezoeken. Expo Display Service liet de overige standhouders op grote afstand. Zij winnen daarom terecht weer de 10.000 euro additioneel advertentiebudget in PromZ Magazine, aldus John Swaab van Het Portaal.
Marketingmogelijkheden
Hij vervolgt: ‘Helaas zijn er nog te veel standhouders die weinig of geen gebruik maken van de marketingmogelijkheden om gericht hun bestaande, maar vooral ook nieuwe klanten naar de beurs te trekken. Juist in deze tijd zou je verwachten dat de bedrijven veel meer gebruik maken van alle mogelijkheden die worden geboden om hun deelname aan de beurs te optimaliseren.’