PromZ Event 2010: vakbeurs voor relatie- & actiemarketing - Promzvak

PromZ Event 2010: vakbeurs voor relatie- & actiemarketing

PromZ Event verbreedt zijn concept. De focus blijft weliswaar gericht op promotionele producten en relatiegeschenken, daarnaast komt er aandacht voor alles wat met relatiemarketing in de breedste zin van het woord te maken heeft.Bedrijven willen zowel werknemers als klanten koesteren om de relatie te verstevigen. (Het behouden van bestaande klanten is immer vele malen goedkoper dan het werven van nieuwe klanten.) Daarbij zijn eindklanten niet alleen op zoek naar tastbare producten om een dank-je-wel richting relaties over te brengen, maar ook naar mogelijkheden die interactie op meerdere momenten in het jaar mogelijk maken. In een (internet)wereld waarin zakendoen in toenemende mate ‘op afstand’ plaatsvindt, wordt face to face contact steeds belangrijker.Langdurige interactie Het aanbod van PromZ Event 2010 bestaat naast promotionele producten en relatiegeschenken ook uit mogelijkheden die alles met ‘langdurige interactie’ te maken hebben. Denk hierbij aan een dag karten of skieën met het personeel, een golfdag of een speciale ontvangst bij een theatershow voor externe relaties. PromZ Event als ‘vakbeurs voor relatie- en actiemarketing’ speelt daarmee in op de toenemende vraag vanuit de markt.Grootste beurs in de Benelux PromZ Event, dat nu voor het negende achtereenvolgende jaar wordt georganiseerd en in zijn soort de grootste beurs in de Benelux is, is hét moment in het jaar waarop zo’n 7000 professionals bij elkaar komen om zich te informeren op welke manier zij hun activiteiten richting personeel en klanten het beste kunnen invullen. PromZ Event 2010 vindt plaats op 13, 14 en 15 april 2010 in de Jaarbeurs Utrecht.