Compacon is in 2011 voor het derde achtereenvolgende jaar uitgeroepen tot Promotional Company of the Year. Lukte het eerder al geen enkel bedrijf om deze eretitel twee jaar achter elkaar te bemachtigen – Compacon leverde deze prestatie voor een derde keer op rij.
Hoewel het vak en ook de vakjury Compacon de titel Promotional Company of the Year 2011 meer dan waard vinden, was er enige twijfel bij de jury of aan Compacon weer de hoogste onderscheiding moest worden toegekend. Was er geen bedrijf dat dicht in de buurt kwam? Jawel, maar Compacon stak er toch bovenuit. En waarom zou een bedrijf in onze branche niet drie keer achtereen als beste kunnen eindigen? Marco Borsato wordt toch ook al jaren achtereen uitgeroepen tot de beste zanger van Nederland?
Wie eenmaal de nr 1 is, behoudt die koppositie als de ingeslagen weg verder wordt bewandeld en, waar nodig, verbeterd. Dat is niet meer dan logisch. En dat is wat Compacon heeft laten zien. Het typeert de mentaliteit, gedrevenheid, inzet en vakkennis van de mensen die Compacon maken.
Compacon scoort op alle criteria weer meer dan goed. Het is een bedrijf dat net het verschil uitmaakt in vergelijking met al die andere leveranciers die ook op diverse aspecten hoog scoren.
Compacon is creatief, helder, herkenbaar en resultaatgericht, niet alleen richting eindklant, maar ook richting suppliers. Met dit ‘tweesporenbeleid’ onderscheidt Compacon zich en is het een zeer waardevolle schakel in de branche die de verdere professionalisering van het vak op twee belangrijke fronten vorm geeft.
Compacon ‘denkt & doet’ buiten de rechthoek van het ‘promotionele product’: een nr 1 status waardig!
Belangrijke criteria voor het toekennen van de award zijn:
- Assortiment
- Betrouwbaarheid
- Communicatie & Presentatie
- Vakkennis
- Ondersteuning van de eindklant
- Vernieuwing & Innovatie
- Voorbeeldfunctie voor de branche