Prijzen uitgereikt op PromZ Event 2002 - PromZ Vak

Prijzen uitgereikt op PromZ Event 2002

Dinsdagavond zijn op PromZ Event 2002 in Jaarbeurs Utrecht de vakprijzen en publieksprijzen uitgereikt in de categorieën relatiegeschenken en premiums.

De PromZ Promotional Product of the Year Awards van de vakjury zijn gewonnen door Identity Games met een Monopolyspel in de categorie relatiegeschenken en door Pleasure Trade met het product Happy Socks in de categorie premiums.

Het Monopolyspel kan toegepast worden op een stad, bedrijf of organisatie. Iedere stad of bedrijf kan zo haar eigen spel krijgen. De zogenoemde Happy Socks zijn te bedrukken met bedrijfslogo's en zijn vernieuwend doordat elke teen apart zit als in een handschoen.

Verder geeft de PromZ vakjury eervolle vermeldingen voor het concept van De Kunstfabriek en voor Creatieve Relatie Marketing met de Tas de Vin, in de categorie relatiegeschenken. Onder de premiums zijn er eervolle vermeldingen voor de promotionele vliegers van Van der Meulen Sneek en het zogenoemde Blikje Tijd van Premiumburo Nieuwkoop. Het publiek kiest dit jaar in de categorie premiums voor het bedrijf WOT & P, met slippers in een bijzondere verpakking. In de categorie relatiegeschenken krijgt Only Natural de publieksprijs met de Tinnen Adelaarsset (kroontjespen).

De vakjury bestaat dit jaar uit: Peter van der Vliet, voorzitter van de DMSA Business Group Promotionele Producten, promotiespecialist Peter Strating, directeur Donkey Active Marketing, Karin Schaper, hoofdredacteur PromZ Magazine en John Swaab, directeur Het Portaal Uitgevers.

Alle winnende producten zijn – naast vele andere promotionele producten en diensten – tot en met woensdag 20 maart te zien op PromZ Event 2002 in Jaarbeurs Utrecht. Openingstijden van 10.00 tot 18.00 uur. Voor meer informatie of beeldmateriaal: Alinea Media PR Trix Vertogen T: +31 (20) 675 25 65 E: pr@alineamedia.nl Het Portaal Uitgevers Yvonne Root T: +31 (20) 301 27 33 E: yvonne.root@hetportaal.com

PromZ Event 2002

PromZ Event is een initiatief van Het Portaal Uitgevers te Amsterdam en is in 2001 geïntroduceerd. PromZ Event is de toonaangevende Sales Promotion beurs van Nederland, die zich richt op producenten, leveranciers en afnemers van promotionele producten en diensten.

PromZ Event 2002 bevat de volgende promotiethema´s: Noviteitenshow, PromZ Fashion Avenue, PromZ Art en AlternativeZ.

Op PromZ Event 2002 is veel meer te zien dan traditionele relatiegeschenken. Ook kunst, sportieve incentives, adventure incentives, promotioneel textiel, onderscheidende relatie- en eindejaarsgeschenken en premiums zijn te vinden op PromZ. Naast het Event heeft PromZ nog drie andere activiteiten, namelijk PromZ Magazine, PromZ Fashion Magazine en PromZ Website.