Bezoekers van de beurs PromZ Event 2006 hebben de Magic Light Fan uitgeroepen tot het beste premium van het jaar en de Bikini Appel (appel met logo-opdruk) tot het beste relatiegeschenk van 2006.Ook de Tulpen Six Pack en de ”Harry” werden onderscheiden met prijzen.
Publieksprijs
De Magic Light Fan is een product van Webo Promotion. De Bikini Appel komt uit het huis van Be Global. Van de bezoekers van PromZ Event 2006 kregen deze producten de Publieksprijs 2006.
ÃÂ ÃÂ ÃÂ ÃÂ ÃÂ ÃÂ
WeboÃÂ ÃÂ ÃÂ ÃÂ ÃÂ ÃÂ ÃÂ ÃÂ ÃÂ ÃÂ ÃÂ ÃÂ ÃÂ ÃÂ ÃÂ ÃÂ ÃÂ ÃÂ ÃÂ ÃÂ ÃÂ ÃÂ ÃÂ ÃÂ ÃÂ ÃÂ ÃÂ ÃÂ ÃÂ ÃÂ ÃÂ BeGlobal
Vakprijs
Een vakjury onderscheidde de Tulpen Six Pack – tulpenbollen in een trendy draagbox – van Staro in de categorie Premiums met de eretitel PromZ Promotional Product of the Year 2006.ÃÂ
Staro
In de categorie Relatiegeschenken won de ”Harry” – een kunstig vormgegeven ”kluwen” waar sleutels, schrijf- en toiletgerei e.d. in kunnen worden opgehangen – de eerste prijs. Harry is een product van Art Poetry & Design.
Art, Poetry & Design
Nominaties
De vakjury kende in de twee categorieën ook twee nominaties toe. In de categorie Premium was er een voor de Bring Your Own Beverage Bag – een neopreen tasje om 6 flesjes of blikjes te beschermen en koel te houden – van Avandee.
Avandee
De tweede nominatie ging naar het zonnepaneeltje van Technolyt. Een draagbaar, compact zonnepaneeltje waarmee batterijen kunnen worden opgeladen.
Technolyt
In de categorie Relatiegeschenken was er een nominatie voor de creditcard-das van Micro, een zijden stropdas waarin de creditcard aan de achterkant kan worden opgeborgen.
Micro Verkoop B.V.
De andere nominatie ging naar de CanSize Inverter van Waeco. Een omvormer voor mobiel gebruik, die 12 volt omvormt naar 220 volt.ÃÂ
Waeco
Vanwege het WK-voetbal selecteerde de jury ook drie Oranje-premiums uit de inzendingen. De keuze viel op de Sloffies van de firma Sloffie (een slof in de vorm van een voetbalschoen, gemaakt van een zachte stof, maar voorzien van een stevige rubberen zool), het WK Funkussen van TRG/Brightlife (een opblaasbaar kussen dat tegelijkertijd ook een gele of rode kaart is) en de Zwaaihandjes van Assist Promotions (mini-handjes voor op de ruitenwissers van de auto.ÃÂ
ÃÂ ÃÂ ÃÂ ÃÂ ÃÂ ÃÂ ÃÂ ÃÂ ÃÂ ÃÂ
SloffieÃÂ ÃÂ ÃÂ ÃÂ ÃÂ ÃÂ ÃÂ ÃÂ ÃÂ ÃÂ ÃÂ ÃÂ ÃÂ ÃÂ ÃÂ ÃÂ ÃÂ ÃÂ ÃÂ ÃÂ ÃÂ ÃÂ ÃÂ ÃÂ ÃÂ ÃÂ ÃÂ TRG BrightlifeÃÂ ÃÂ ÃÂ ÃÂ ÃÂ ÃÂ ÃÂ ÃÂ ÃÂ ÃÂ ÃÂ ÃÂ ÃÂ Assist Promotions
Jury
De vakjury bestond uit Martin de Winter van Hokra en bestuurslid van de branchevereniging Platform Promotional Products, promotiespecialist Frank de Bruin van het bureau Great, Karin Schaper, hoofdredacteur PromZ Magazine en John Swaab, directielid van Het Portaal.
De prijzen werden bekend gemaakt op PromZ Event 2006.