Plus borduurt voort op voetbalsucces - Promzvak

Plus borduurt voort op voetbalsucces

Plus heeft het voetbal omarmd. Als partner van de vaderlandse voetbalcompetitie houdt de retailer twee keer per jaar een grote actie. Na placemats en voetbalplaatjes is onlangs een spaaractie met ‘kampioenschalen’ gelanceerd.http://dev.promz.nl/uploads/campaigner/images/8188581-03.jpgMet de kampioenschaal kunnen klanten sparen voor magnetische emblemen van alle 18 eredivisieclubs, die op een kampioenschaal verzameld kunnen worden. Bas Snetselaar van Plus kreeg ‘een heel goed gevoel’ bij het premium toen hij de schaal demonstreerde aan de commercieel manager van FC Utrecht: ‘Die zag het embleem van FC Utrecht op de 9e plaats, de plek waar zijn club het afgelopen jaar in de competitie eindigde. Hij pakte het embleem eraf en verwisselde ‘m met die van PSV, die bovenaan stond. Zo, zei hij, dat ziet er beter uit.’ Activering In de PromZ Magazine die begin september verschijnt staat een uitgebreid interview met Plus-marketeers Bas Snetselaar en Gerrit Reugebrink over de toegevoegde waarde van sales promotion als instrument voor loyalty voor een supermarktketen als Plus. ‘Activering zit in onze genen.’