PF introduceert ‘House of Inspiration” - PromZ Vak

PF introduceert ‘House of Inspiration”

Het nieuwe marketing concept van PF Concept: House of Inspiration is recentelijk live gegaan. Dit concept biedt distributeurs een keur aan digitale middelen om de eindklant in deze moeilijke tijden beter te bereiken en te bedienen. Van templates voor Instagram tot printing on demand opties voor de catalogus.

Toen de marketingafdeling van PF Concept de planning voor eind 2020 moest maken, besloten ze dat alles anders moest. Het is een vreemde tijd en daar passen andere marketingoplossingen bij. Ze vroegen zich af ‘wat heeft een distributeur of eindklant nu echt nodig?’. Het antwoord: ‘inspiratie en communicatietools’. Dat is dan ook precies wat House of Inspiration biedt. De distributeur kan een complete toolkit downloaden met o.a. templates voor diverse social media kanalen, e-mail templates en zelfs cadeaukaarten. Daarnaast kan een distributeur via printing on demand in kleine oplagen (zelfs 1) catalogi laten printen en versturen naar eindklanten. PF Concept gelooft sterk in digitalisering, maar sommige eindklanten willen toch graag een catalogus in print. Vandaar deze optie.

Tot slot ontwikkelde het marketingteam de website www.house-of-inspiration.gifts. Een online platform voor de eindklant, waar je geïnspireerd wordt door diverse relatiegeschenk thema’s en merken en vervolgens verwezen zal worden naar je eigen distributeur. PF Concept hoopt met dit marketingconcept distributeurs zo goed mogelijk te kunnen ondersteunen. Voor meer informatie: pfconcept.com