Pernille la Lau overhandigt Hokra Leverancier van het Jaar award - PromZ Vak

Pernille la Lau overhandigt Hokra Leverancier van het Jaar award

Hokra is uitgeroepen tot Leverancier van het Jaar 2017 binnen de promotionele producten branche. De bijbehorende award werd op woensdag 6 september uitgereikt door tv-presentatrice Pernille la Lau tijdens de Night of the PromZ in Jaarbeurs Utrecht.
 

De award voor de Best Online Performance 2017 (voor internetleveranciers van promotionele producten) ging naar Maxilia. De publieksprijzen in de respectievelijke categorieƫn waar voor Robitex en MultiGift.
 

Beste full service leverancier

De vakprijs voor de beste full service leverancier van promotionele producten werd ruim tien jaar geleden geïnitieerd door PromZ en wordt ondersteund door de branchevereniging PPP. De prijs voor de beste internetleverancier werd voor het derde achtereenvolgende jaar vergeven.

Een vakjury en distributeurs hebben voor het bepalen van de winnaar hun stem uitgebracht. Ruim 4000 opdrachtgevers hebben een speciale votingsite op hun favorieten gestemd. De leveranciers met de meeste stemmen van klanten ontvingen de publieksprijs.
 

Night of the PromZ

De awarduitreiking tijdens de Night of the PromZ was onderdeel van de vakbeurs De Leveranciersdagen, die plaatsvond op 6 en 7 september in Jaarbeurs Utrecht.

De vakjury over full service-winnaar Hokra:

‘Met een Martin de Winter (directeur Hokra), die zich al jaren ook persoonlijk inzet om het vak zowel bij klanten als bij collega’s verder te professionaliseren en de wat eigenzinnige propositie en visie, benadrukt Hokra voor 100 procent de power van het promotionele product. De jury noemde ook de vakkennis van de mensen bij Hokra als een van de positieve en waardevolle eigenschappen van Hokra. Vanaf zijn start pleit Hokra met niet aflatend enthousiasme ervoor om het promotionele productenvak te zien als onderdeel van het marketing- en communicatievak. Hokra focust op het effect van promotionele campagnes en de toegevoegde waarde van goed gekozen premiums en relatiegeschenken.’

De vakjury over online-winnaar Maxilia:

‘Maxilia, wij helpen jou reclame maken. Dat is de slogan van Maxilia, en de jury – en de toeleveranciers – vinden dat ze dat zo goed doen, dat ze de award van Best Online Performance 2017 verdienen. Enkele highlights: men vindt dat Maxilia een vriendelijke, overzichtelijke site heeft, de producten goed vindbaar zijn, professioneel te werk gaat en gedreven mensen in dienst heeft die weten waar ze over praten. Maxilia weet klanten aan zich te binden, en dat is echt een groot compliment voor een online leverancier.’