Communicatie Miller-bier naar BMB
Grolsche Bierbrouwerij Nederland heeft de communicatie voor Miller Genuine Draft op de Nederlandse markt ondergebracht bij communicatie-adviesbureau Brüggenwirth, Maas & Boswinkel. Grolsch Horeca heeft de...
Grolsche Bierbrouwerij Nederland heeft de communicatie voor Miller Genuine Draft op de Nederlandse markt ondergebracht bij communicatie-adviesbureau Brüggenwirth, Maas & Boswinkel. Grolsch Horeca heeft de...
De tender van KLM nadert zijn ontknoping. De luchtvaartmaatschappij verwacht binnen twee weken bekend te zullen maken wie de komende jaren zijn promotionele artikelen mag...
De Nederlandse Hartstichting en Holland Fit hebben een"gezond geschenk" ontwikkeld, de zogeheten Fitbox. De Hartstichting en Holland richten zich op werkgevers om de Fitbox in...
Thermopatch is proud to announce the following three promotions. Tim Merris, Dave Whiteside and Gayle Goins have each been promoted to Regional Sales Manager. Their...
Stel je voor: je krijgt een cd-rom opgestuurd met een geel Post-it papiertje er op met de tekst: ‘Dit is interessant voor jou. Het bevat...
Ondanks het verslechterde economische klimaat geeft het Nederlandse bedrijfsleven dit jaar meer uit aan relatiegeschenken dan vorig jaar. In totaal geven bedrijven voor 677 miljoen...
Een opvallend groot aantal acties waarin een premium een rol speelt, is genomineerd voor een Esprix, de prijs voor de beste direct marketing- en sales...
Na een tender heeft Fortis Bank gekozen voor Poulis Hontelé, full service leverancier van business gifts en merchandise, als nieuwe en enige leverancier op het...
Van dinsdag 15 maart tot en donderdag 17 maart vindt in de Jaarbeurs Utrecht de vakbeurs voor promotionele producten en relatiegeschenken, PromZ Event 2005, plaats....