ZITZAKKENOORLOG OP KOMST
De Fatboy-zitzak (die nu overigens de hoofdrol speelt in een promotie van DE) is een rage, ook als relatiegeschenk. Zoals dat gaat bij rages claimt...
De Fatboy-zitzak (die nu overigens de hoofdrol speelt in een promotie van DE) is een rage, ook als relatiegeschenk. Zoals dat gaat bij rages claimt...
Publicis Dialog heeft de nieuwste editie van de WetWeter uitgebracht. Dit is een handig naslagwerkje vol do's & don''ts betreffende juridische aspecten van het communicatievak.De...
Bezoekers van de beurs PromZ Event 2006 hebben de Magic Light Fan uitgeroepen tot het beste premium van het jaar en de Bikini Appel (appel...
De leden van de DDMA (Dutch Dialogue Marketing Association) hebben de nieuwe gedragscode voor streetmarketing aangenomen. Streetmarketing is de verzamelnaam voor o.m. directe verkoop, leden-,...
De Federatie Nederlandse Levensmiddelen Industrie (FNLI) vindt dat alle basisscholen kinderen moeten leren bewust(er) om te gaan met reclame. De lessen van de Stichting Reklame...
Vanaf 11 maart a.s. mogen alleen nog kindveilige aanstekers worden geproduceerd of geïmporteerd in de EU. De zogeheten novelty lighters gaan volledig in de ban....
Hoe moeilijk het kan zijn om medewerkers tevreden te laten zijn over nieuwe bedrijfskleding, blijkt maar weer eens uit de onvrede van het cabinepersoneel van...
Volkswagen, officieel sponsor van het Nederlands Olympisch team, haakt met een sales promotion actie in op de Olympische Winterspelen, die binnenkort in Turijn van start...
Nederlandse bedrijven overtreden massaal de regels die gelden voor WK-acties. De voetbalbond KNVB heeft inmiddels medewerkers en vrijwilligers ingeschakeld om overtreders op te sporen.Dit meldt...