POSTBANK-LEEUW IN MINI-FORMAAT
De blauwe leeuw uit de Postbank-commercials met Jan Mulder en ''het Postbankmeisje'' heeft model gestaan voor een nieuw premium. De leeuw in mini-formaat wordt cadeau...
De blauwe leeuw uit de Postbank-commercials met Jan Mulder en ''het Postbankmeisje'' heeft model gestaan voor een nieuw premium. De leeuw in mini-formaat wordt cadeau...
In het kader van de campagne 'De Zonnebloem kleurt je wereld' heeft modeontwerpster Sheila de Vries belangeloos een zijden shawl ontworpen voor Nationale Vereniging de...
Tom Wilms, manager media bij Grolsch, is benoemd tot juryvoorzitter van de Esprix, de jaarlijkse vakprijzen voor de beste direct marketing- en sales promotioncampagnes. Wilms...
De Nederlandse consument heeft meer besteed, zowel op het gebied van online winkelen als in het gewone retailkanaal.De omzet van de Nederlandse thuiswinkelbranche op internet...
Bert Finke, Mark Tromp en Barry van Zadelhoff zijn van start gegaan met 2BMade, Partner for Premiums. Het bedrijf opereert vanuit het Friese Sneek. Het...
De International Chamber of Commerce heeft zijn gedragscode (de International Code of Advertising Practice) vernieuwd en nu ook van toepassing verklaard op actiemarketing. Bovendien zijn...
Erik Romijn verruilt per 1 april Heineken voor Sportmarketingbureau House of Sports. Romijn (39) was de afgelopen zestien jaar werkzaam voor Heineken, waar hij diverse...
Onderzoekbureau Trendbox en bureau Arthouse hebben een methodiek ontwikkeld om WK-acties te pretesten. De test geeft een goede indicatie hoe succesvol de voorgenomen WK-actie zal...
Op woensdag 5 april zijn tijdens PromZ Event 2006 de jaarlijkse prijzen uitgereikt voor; Supplier of the Year; Distributor of the Year; Promotional Product of...