VOORMALIG MANAGEMENTTEAM JURJEN DE VRIES START 2BMADE
Bert Finke, Mark Tromp en Barry van Zadelhoff zijn van start gegaan met 2BMade, Partner for Premiums. Het bedrijf opereert vanuit het Friese Sneek. Het...
Bert Finke, Mark Tromp en Barry van Zadelhoff zijn van start gegaan met 2BMade, Partner for Premiums. Het bedrijf opereert vanuit het Friese Sneek. Het...
De International Chamber of Commerce heeft zijn gedragscode (de International Code of Advertising Practice) vernieuwd en nu ook van toepassing verklaard op actiemarketing. Bovendien zijn...
Erik Romijn verruilt per 1 april Heineken voor Sportmarketingbureau House of Sports. Romijn (39) was de afgelopen zestien jaar werkzaam voor Heineken, waar hij diverse...
Onderzoekbureau Trendbox en bureau Arthouse hebben een methodiek ontwikkeld om WK-acties te pretesten. De test geeft een goede indicatie hoe succesvol de voorgenomen WK-actie zal...
Op woensdag 5 april zijn tijdens PromZ Event 2006 de jaarlijkse prijzen uitgereikt voor; Supplier of the Year; Distributor of the Year; Promotional Product of...
Uit onderzoek van TNS NIPO, een half jaar na kerst uitgevoerd in opdracht van Tintelingen, blijkt dat Nederlanders veel waarde hechten aan hun kerstbeloning. Het...
De ''eerstejaars studenten'' campagne van de ABN Amro en de Lucky Sunny-actie van Sun (Unilever Nederland) zijn onlangs onderscheiden met gouden PMC Awards, prijzen voor...
De KNVB ontwikkelt speciale merchandising-, sales promotions- en advertising activiteiten voor Jong Oranje.Met het oog op het komende EK Onder 21, dat van 10 tot...
Op woensdag 14 en donderdag 15 september heeft onlangs de exclusieve vakbeurs RelatieZ, dé beurs voor relatie- en eindejaarsgeschenken,ÃÂ plaats gevondenÃÂ in de Jaarbeurs Utrecht....