Vakprijs voor Touch Incentive
Touch Incentive heeft samen met de partners van de Rotterdamse Communicatiegroep, Goed&Groen, Clever Strategy en Allset Creative Agency een bronzen Esprix gewonnen. Dit is een...
Touch Incentive heeft samen met de partners van de Rotterdamse Communicatiegroep, Goed&Groen, Clever Strategy en Allset Creative Agency een bronzen Esprix gewonnen. Dit is een...
Kop & Schouders heeft Corporate Promotional e-Solutions (CPES) gelanceerd. 'Een innovatieve en duurzame totaaloplossing voor het inkoopbeleid van promotionele artikelen binnen multinationals,' aldus het persbericht.CPES...
'Het hoofddeksel was een beetje uitgewerkt. Vandaar dat we met iets heel nieuws wilden komen: gadget 2.0,' aldus Ralph Rijks, marketing manager Heineken in een...
Begin mei ontving Cartamundi uit handen van Universal Music een diamanten plaat. Aanleiding hiervoor was de succesvolle campagne bij Carrefour Frankrijk.Samen met Carrefour Frankrijk en Universal...
Van Helden Relatiegeschenken komt zijn klanten letterlijk tegemoet. Sinds begin april doet het bedrijf industrieterreinen aan met de Relatiegeschenken Truck.In de truck is een showroom...
Bij het inrichten van een loyaliteitsprogramma, moet eerst de term 'loyaliteit' gedefinieerd worden. Dit gebeurt vaak vanuit het oogpunt van de organisatie.Veelal worden loyale klanten...
RelatieZ is de beurs met het complete aanbod van betaalbare give away's tot en met de duurdere, luxe relatiegeschenken die u, bijvoorbeeld met het oog...
Zegeltjes, badhanddoeken, Ferrari-autootjes: onmiskenbaar Shell. In de concurrerende brandstofmarkt kan een goede promotionele actie een groot verschil maken. Marketingmanager Alfonso Dozzi koerst daarbij steeds meer...
OYAMA Solar Mini Charger Ideaal voor de zomermaanden: een universele oplader op zonne-energie. Voor al uw mobiele apparatuur zoals Smart-phones, MP3-spelers, digitale camera's etc. Geen...