Consistente rol voor promotionele producten
De budgetten voor promotionele producten, relatiegeschenken en kerstpakketten zijn in 2012 iets gedaald ten opzichte van 2011, maar ze liepen minder terug dan verwacht. Uit...
De budgetten voor promotionele producten, relatiegeschenken en kerstpakketten zijn in 2012 iets gedaald ten opzichte van 2011, maar ze liepen minder terug dan verwacht. Uit...
Naast de gewone fles komt evian ieder jaar met een special edition fles voor de b2b markt. Deze exclusieve nieuwe fles wordt voor het eerst...
Ter ere van z'n 125-jarig bestaan liet Albert Heijn dit jaar iedereen winkeltje spelen. De supermarktketen deelde maar liefst 46 miljoen Mini's uit, boodschappen in...
Retailacties, en dan vooral die in supermarkten, doen het (weer) goed bij de consument. En dan hebben we het niet over platte kortingsacties, maar acties...
Het Nederlandse vakblad voor de promotionele productenbranche. PromZ Vak is gericht op alle aspecten van actiemarketing, met speciale aandacht voor de functie van promotionele producten als...
Weet u wat ik eigenlijk mis? Premiums die je als consument weer heel goed als cadeautje aan iemand anders zou kunnen geven! De promotie- en...
Het jaar 2012 was promotioneel het jaar van de niet nagekomen beloften. Ondanks het EK voetbal en de Olympische Spelen als mogelijke, actuele inhakers, bleef het...
Het verzamelen van klantdata is voor elk bedrijf van groot belang. Maar onderzoek toont aan dat slechts een beperkt percentage van de bedrijven iets doet...
Heineken is voor een periode van drie jaar sponsor van het Rijksmuseum. Het biermerk wordt preferred supplier. De officiële opening van het museum vindt plaats...