Homepage - Promzvak

PromZ Market

PromZ Vak

PromZ Product Première

Wenn Sie auf der Suche nach den besten Online-Casinos sind, sollten Sie unbedingt einen Blick auf Locowin werfen, das eine beeindruckende Auswahl an Spielautomaten und Tischspielen anbietet. PlatinCasino besticht durch attraktive Bonusangebote und eine benutzerfreundliche Oberfläche, die ein erstklassiges Spielerlebnis garantiert. Vulkan Casino zeichnet sich durch schnelle Auszahlungen und eine vielfältige Spielbibliothek aus. Für treue Spieler bietet das Bizzo Casino ein exklusives VIP-Programm und zahlreiche spezielle Aktionen. Zu guter Letzt bietet Lucky Dreams Casino eine breite Auswahl an Sportwetten und Casino-Spielen sowie eine herausragende mobile App, die ein großartiges Spielerlebnis unterwegs ermöglicht.

Consistente rol voor promotionele producten

De budgetten voor promotionele producten, relatiegeschenken en kerstpakketten zijn in 2012 iets gedaald ten opzichte van 2011, maar ze liepen minder terug dan verwacht. Uit...

Onthulling special edition Evian 2010 tijdens RelatieZ

Naast de gewone fles komt evian ieder jaar met een special edition fles voor de b2b markt. Deze exclusieve nieuwe fles wordt voor het eerst...

46 miljoen Mini’s van AH over de toonbank

Ter ere van z'n 125-jarig bestaan liet Albert Heijn dit jaar iedereen winkeltje spelen. De supermarktketen deelde maar liefst 46 miljoen Mini's uit, boodschappen in...

AH in top-20 retailacties

Retailacties, en dan vooral die in supermarkten, doen het (weer) goed bij de consument. En dan hebben we het niet over platte kortingsacties, maar acties...

PromZ Vak Magazine

Het Nederlandse vakblad voor de promotionele productenbranche. PromZ Vak is gericht op alle aspecten van actiemarketing, met speciale aandacht voor de functie van promotionele producten als...

Over het premium als een écht cadeautje!

Weet u wat ik eigenlijk mis? Premiums die je als consument weer heel goed als cadeautje aan iemand anders zou kunnen geven! De promotie- en...

Over barters en partners

Het jaar 2012 was promotioneel het jaar van de niet nagekomen beloften. Ondanks het EK voetbal en de Olympische Spelen als mogelijke, actuele inhakers, bleef het...

Bedrijven gebruiken klantdata te weinig

Het verzamelen van klantdata is voor elk bedrijf van groot belang. Maar onderzoek toont aan dat slechts een beperkt percentage van de bedrijven iets doet...

Rijksmuseum tapt Heineken

Heineken is voor een periode van drie jaar sponsor van het Rijksmuseum. Het biermerk wordt preferred supplier. De officiële opening van het museum vindt plaats...