Coca-Cola en WNF op de bres voor Noordpool
Het Wereld Natuur Fonds (WNF) en Coca-Cola voeren internationaal campagne voor de bescherming van de Noordpool, het leefgebied van de ijsbeer. Het zee-ijs in het...
Het Wereld Natuur Fonds (WNF) en Coca-Cola voeren internationaal campagne voor de bescherming van de Noordpool, het leefgebied van de ijsbeer. Het zee-ijs in het...
GiftHouse is shirtsponsor van betaald voetbalvereniging De Graafschap geworden. De naam GiftHouse wordt op de achterzijde van het shirt, onder het rugnummer, vermeld. GiftHouse is...
Bijna drie op de vier Europese smartphonebezitters scant wel eens een QR-code, een verdubbeling ten opzichte van vorig jaar. Dit blijkt uit onderzoek van ComScore.Het...
Mooi dat de term 'geefmoment' – die PromZ Magazine al jaren gebruikt – ingeburgerd raakt, o.a. bij Katja Schuurman. Haar Return to Sender heeft een eigen webwinkel...
De Librije luistert naar vragen van gasten.Een belevenis. Die bieden Jonnie en Thérése Boer de gasten van hun driesterrenrestaurant De Librije. De belevenis houdt niet...
De levensmiddelenfabrikanten houden zich aan de restrictie om geen reclame meer te maken gericht op kinderen tot 7 jaar. Dat blijkt uit de jaarlijkse peiling...
Total Nederland heeft een gratis app gelanceerd voor alle smartphonegebruikers. Hiermee is snel te zien waar het dichtstbijzijnde Total-tankstation te vinden is.De app voorziet ook in...
De BK Pannenactie van C1000 heeft veel meer respons opgeleverd dan verwacht. Om klanten niet teleur te stellen is de einddatum van de actie daarom...
De promoties van Unox claimen al jarenlang de gezelligheid van de Hollandse winter. Dit najaar gaat een nieuwe spaaractie van start om de stamppot in...