Homepage - Promzvak

PromZ Market

PromZ Vak

PromZ Product Première

Wenn Sie auf der Suche nach den besten Online-Casinos sind, sollten Sie unbedingt einen Blick auf Locowin werfen, das eine beeindruckende Auswahl an Spielautomaten und Tischspielen anbietet. PlatinCasino besticht durch attraktive Bonusangebote und eine benutzerfreundliche Oberfläche, die ein erstklassiges Spielerlebnis garantiert. Vulkan Casino zeichnet sich durch schnelle Auszahlungen und eine vielfältige Spielbibliothek aus. Für treue Spieler bietet das Bizzo Casino ein exklusives VIP-Programm und zahlreiche spezielle Aktionen. Zu guter Letzt bietet Lucky Dreams Casino eine breite Auswahl an Sportwetten und Casino-Spielen sowie eine herausragende mobile App, die ein großartiges Spielerlebnis unterwegs ermöglicht.

Maarten van Workum naar New Wave Textiles

Maarten van Workum is sinds 1 juli in dienst van de custom made business unit Make Your Own Design van New Wave Textiles. Hij bekleedt...

Nieuw online verkooptool voor suppliers en distributeurs

Shop-Xpress is een nieuw online systeem waarin suppliers via de websites van distributeurs hun producten – inclusief bedrukking - kunnen aanbieden aan eindklanten. De distributeur...

Martin de Winter (Hokra): ‘Slecht weer of verandering van klimaat?’

"In de laatste PromZ Vak las ik het stuk over "slecht weer in de branche" waarin Ton Löbker, Joop van Veelen, Jos Schröer en Stef...

Zippo Europa los van Polyconcept

De afgelopen 20 jaar hebben Zippo Manufacturing Company en Polyconcept samengewerkt voor de distributie van Zippo producten in Oostenrijk, Frankrijk, Duitsland, Spanje en de Benelux....

Onduidelijkheid over ‘premiumban’ farmacie

Een nieuwe code van de Europese brancheorganisatie van farmaceutische bedrijven (EFPIA) verbiedt leden geschenken te geven aan medische professionals. Onduidelijk is of dit ook geldt...

PF Concept focust op multispecialisme

'We willen niet bewijzen dat we de grootste zijn, maar dat we de beste zijn in de drie assortimenten die we als multispecialist voeren,' aldus...

Unilever voert actie vanaf 20 graden

Unilever gaat deze zomer 'weather targeting' toepassen. Advertenties voor ijs van het merk Magnum worden alleen getoond op digitale reclamezuilen als de temperatuur boven de...

Olli en Blijdorp, een goed duo

Begin dit jaar schonk verzekeraar en stadgenoot ASR z'n shirtsponsorschap van Feyenoord voor de rest van het voetbalseizoen aan Blijdorp. In een begeleidende campagne was...

Gratis Grolsch leidt tot irritatie

Koninklijke Horeca Nederland (KHN) heeft kritiek op de bonnenactie van Grolsch. Directeur Lodewijk van der Grinten noemde de promotie 'walgelijk' en in strijd met de...