NOMINATIE PROMOTIONAL COMPANY of the YEAR 2011: INTERCÉDÉ - Promzvak

NOMINATIE PROMOTIONAL COMPANY of the YEAR 2011: INTERCÉDÉ

Intercédé zette ruim 15 jaar geleden voorzichtig zijn eerste schreden in het productenvak met het leveren van promotionele zeepjes en snoepjes aan hotelketens. Door gedegen ondernemerschap van de eigenaren Hans en Cocky Schalk is Intercédé inmiddels doorgegroeid naar een onderneming die tot de bovenste regionen van de leveranciers van promotionele producten in Nederland behoort.

 

Dat is op zichzelf geen prijs waard, maar mag best een prestatie worden genoemd. Want in 15 jaar waaiden er in de branche op gezette tijden nogal eens tegenwinden, waar Hans en Cocky Schalk hun bedrijf succesvol doorheen hebben weten te loodsen.

 

Intercédé is uitgegroeid tot een bedrijf dat grote tenders wint van prestigieuze klanten als BP en Fabory. Op het gebied van kerstpakketten is Intercédé inmiddels een begrip. Vermeldenswaard is ook de goed verzorgde showroom.

 

Professionaliteit is een term die op Intercédé van toepassing is. Gelukkig laat Intercédé de laatste jaren de buitenwereld steeds meer van die vakbekwaamheid zien: via zijn website, advertenties, beursdeelnames en uitspraken in de vakpers. Zichtbare en herkenbare professionaliteit is een van de beste visitekaartjes van een bedrijf én voor de branche waarin dat bedrijf opereert.

 

Bij Intercédé weet men heel goed hoe het vak in elkaar zit, waar de markt behoefte aan heeft en hoe het klanten moet ‘boeien & binden’. Een ‘sine qua non’ voor een leverancier van promotionele producten, die door het team van Intercédé zo goed wordt ingevuld dat een nominatie voor Promotional Company of the Year 2011 zeker op zijn plaats is!

 

Belangrijke criteria voor het toekennen van de award zijn:
 

  • Assortiment
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie & Presentatie
  • Vakkennis
  • Ondersteuning van de eindklant
  • Vernieuwing & Innovatie
  • Voorbeeldfunctie voor de branche