Nieuwe website en propositie bij Clipper - Promzvak

Nieuwe website en propositie bij Clipper

Clipper heeft zijn diensten vernieuwd en geoptimaliseerd. Krachten bundelen, samenwerken, kennis delen en wederzijdse loyaliteit is het motto.

Clipper biedt verschillende partnerprogramma’s aan, afgestemd op de intensiteit van de samenwerking met de klant. Deze programma’s bieden kortingen en voordelen zoals het verstrekken van gratis samples en franco levering. ‘Sinds vorig jaar hebben we accountmanagers met een vaste back-up. De accountmanagers kennen de klant en bieden pro-actieve ondersteuning,’ aldus Wilco Vaessen, sales manager Clipper.
 

Ook de website is vernieuwd. Vaessen: ‘Voor onze klanten is een speciale ‘Mijn Clipper omgeving’ ingericht. Zij hebben direct toegang tot onder meer hun orderhistorie, klantgegevens, condities en omzetontwikkeling. Daarnaast is de site overzichtelijk, informatief en is de actuele voorraad direct zichtbaar.’ Zie ook www.clippergifts.nl