‘Verleiden mag, maar misleiden niet! Er moet een krachtig herstel van vertrouwen in reclame komen.’ Dit vindt Jan Driessen, sinds kort voorzitter van de BVA, Bond van Adverteerders.Driessen is sinds 2000 directeur communicatie bij Aegon. Hij is daar verantwoordelijk voor het gehele communicatietraject, inclusief informerende en commerciële communicatie en sponsoring (Ajax, schaatsen, roeien). Driessen gelooft sterk in verantwoorde communicatie. "De huidige tijd vraagt om adverteerders die hun verantwoordelijkheid zelf nemen. Samen zullen we in onze reclame-uitingen vorm en inhoud moeten geven aan belangrijke zaken als duurzaamheid, eerlijkheid en ethisch zuiver handelen. Merken die gaan voor de lange termijn, willen en doen dat ook. Verleiden mag, maar misleiden niet! Er moet een krachtig herstel van vertrouwen in reclame komen". Verantwoordelijkheid nemen ‘Het opwekken van agressie en gewelddadigheid in (kinder)reclame zou niet moeten kunnen,’ stelt hij ook. Hij vindt dat adverteerders en bureaus zelf hun verantwoordelijkheid moeten nemen inzake op kinderen gerichte reclame. Sowieso vindt Driessen, dat de communicatiebranche zich moet realiseren dat hun uitingen op de voet worden gevolgd door beter geïnformeerde en georganiseerde consumenten en overheden.