Nieuw: chipknip inzetbaar als promotioneel product - PromZ Vak

Nieuw: chipknip inzetbaar als promotioneel product

Op de komende vakbeurs PromZ Event in de Jaarbeurs Utrecht presenteert Interpay Nederland de ”private label prepaid” chipknip. Dit is een variant op de chipknip die naar eigen ontwerp kan worden uitgegeven door particuliere bedrijven en instellingen.Anders dan bij de reguliere chipknip, chippas of bankpas, wordt de private label prepaid variant vooraf opgeladen met een geldtegoed en is de pas niet gebonden aan een persoon en bank- of girorekening. De hoogte van het geldtegoed kan door de opdrachtgever zelf worden bepaald.Door deze vorm van co-branding wordt de chipknip een promotioneel product, dat op 165.000 verkooppunten als betaalmiddel is te gebruiken. Deze chipknip kan, bijvoorbeeld, worden ingezet als cadeaukaart voor relaties en bezoekers. Als lunchbetaalkaart voor medewerkers. Als parkeerkaart, winkelkaart of als onderdeel van een evenement.Losse verkoop van de private label prepaid chipknip door bedrijven – als extra dienstverlening in een chipknip-betaalomgeving – behoort ook tot de mogelijkheden. Met de private label prepaid chipknip willen Interpay en de banken het gebruik van de chipknip bevorderen.Inl. www.interpay.nl/prepaidchipknip