Verpakking, design en `voice` zijn even belangrijk als prestaties
Verpakking en design zijn niet louter cosmetische bijzaken, maar vormen net als merknaam, logo en corporate image onderdeel van de expressie van een merk. De...
Verpakking en design zijn niet louter cosmetische bijzaken, maar vormen net als merknaam, logo en corporate image onderdeel van de expressie van een merk. De...
Het Platform Promotional Products (PPP) blaast het Branche Certificaat Promotionele Producten nieuw leven in. Distributeurs die werken volgens het kwaliteitszorgsysteem van de SBCPP (Stichting Branche...
De ING Groep, waartoe o.a. behoren de Postbank, ING Bank, ING Vastgoed, Nationale Nederlanden en RVS Verzekeringen, brengt zijn account voor promotionele producten en relatiegeschenken...
Volgens onderzoek van KPMG zullen 1,2 miljoen huishoudens dit jaar geen kerstpakket ontvangen als gevolg van de nieuwe Feestdagenregeling, die inhoudt dat werkgevers en/of werknemers...
DSM besteedt de levering van zijn promotionele producten opnieuw aan. Een groot aantal bedrijven is benaderd om deel te nemen aan een tender. Binnen drie...