ORANJE BAROMETER PRETEST SUCCES WK-ACTIES
Onderzoekbureau Trendbox en bureau Arthouse hebben een methodiek ontwikkeld om WK-acties te pretesten. De test geeft een goede indicatie hoe succesvol de voorgenomen WK-actie zal...
Onderzoekbureau Trendbox en bureau Arthouse hebben een methodiek ontwikkeld om WK-acties te pretesten. De test geeft een goede indicatie hoe succesvol de voorgenomen WK-actie zal...
Op woensdag 5 april zijn tijdens PromZ Event 2006 de jaarlijkse prijzen uitgereikt voor; Supplier of the Year; Distributor of the Year; Promotional Product of...
Uit onderzoek van TNS NIPO, een half jaar na kerst uitgevoerd in opdracht van Tintelingen, blijkt dat Nederlanders veel waarde hechten aan hun kerstbeloning. Het...
De ''eerstejaars studenten'' campagne van de ABN Amro en de Lucky Sunny-actie van Sun (Unilever Nederland) zijn onlangs onderscheiden met gouden PMC Awards, prijzen voor...
De KNVB ontwikkelt speciale merchandising-, sales promotions- en advertising activiteiten voor Jong Oranje.Met het oog op het komende EK Onder 21, dat van 10 tot...
Op woensdag 14 en donderdag 15 september heeft onlangs de exclusieve vakbeurs RelatieZ, dé beurs voor relatie- en eindejaarsgeschenken,ÃÂ plaats gevondenÃÂ in de Jaarbeurs Utrecht....
Het bedrijfsleven heeft in vergelijking met andere promotionele producten en business gifts verhoudingsgewijs veel interesse voor promotioneel textiel. Dit komt naar voren uit onderzoek dat...
PromZ Event 2006 is weer voorbij. Via onderstaande link kunt u de foto's van het evenement wat 4, 5 en 6 april jl. heeft plaatsgevonden...
Kega Promotional Partners heeft een online joint promotion database ontwikkeld. Hierop kunnen marketeers de joint promotion historie van - eventuele - promotiepartners checken, in het...