SUPER DE BOER WIL JEUGD LATEN BEWEGEN
Super de Boer pakt groot uit met twee spaaracties. SuperKicks is een 3D-spaarkaartenactie rond voetbaltechnieken. De Jetix Jungle Weken staan in het teken van 3D...
Super de Boer pakt groot uit met twee spaaracties. SuperKicks is een 3D-spaarkaartenactie rond voetbaltechnieken. De Jetix Jungle Weken staan in het teken van 3D...
Retailers in Engeland starten een proef met een klantenkaart met RFID (Radio Frequency Identification). "Hiermee is het mogelijk klanten te herkennen als ze een winkel...
McDonald's is een wereldwijde actie gestart waarbij ''gewone'' consumenten een kans maken afgebeeld te worden op de verpakkingen, die elke dag door ruim 50 miljoen...
PromZ Magazine en de branchevereniging PPP (Platform Promotional Products) brengen de Nederlandse markt voor kerstpakketten in kaart.Het onderzoek moet antwoord geven op vragen als hoeveel...
De EU zal naar verwachting het verbod op geneesmiddelenreclame, die direct op de consument gericht is, opheffen. Daarmee zal ruim 1 miljard dollar aan reclamegelden...
GiftGuru (www.giftguru.nl) is een site met een actueel overzicht van gewilde en goedlopende promotionele producten. De site is een nieuw initiatief van Promit Ter Haar.GiftGuru...
Op de site www.promz.nl vindt u vanaf nu de allernieuwste gadgets, premiums en relatiegeschenken. Ze staan onder de optie ''New ProductZ''. Onder de optie...
Een Amerikaans marketingadviesbureau vroeg zijn relaties naar het leukste, nuttigste en meest nutteloze relatiegeschenk dat zij in 2005 mochten ontvangen.De vraag leverde een keur aan...
Super de Boer heeft een nieuw magazine op de markt gebracht onder de titel Lekker Leven. In dit blad worden ook consumentenacties aangekondigd.Naast acties, bevat...