Door-to-door actie van Lipton-tea
Sinds vorige week gaat Lipton door-to-door bij (in totaal) 200.000 huishoudens om de bewoners hun theeverpakking, aangebroken of niet, in te laten ruilen tegen twee...
Sinds vorige week gaat Lipton door-to-door bij (in totaal) 200.000 huishoudens om de bewoners hun theeverpakking, aangebroken of niet, in te laten ruilen tegen twee...
Het Personal Alarm is een hulpmiddel voor o.a. ouderen en kinderen in noodsituaties. Een perfecte blijk van zorgplicht naar uw relaties! Richtprijs: € 2,99 excl....
Het Rotterdamse Touch Incentive Marketing is een strategisch partnership aangegaan met de Grass Roots Group, de internationale performance reward organisatie in Engeland.Grass Roots Group werd...
Bent u op zoek naar originele business gifts, een 'groen' relatiegeschenk of een opvallend premium voor een promotie? Kom dan naar PromZ Event, de grootste...
In 2008 lanceerde winkelketen Bruna met succes voor het eerst een spaaractie met nijntjes die zich niet op kinderen richtte, maar op 'de drie generaties'....
Hollandse nostalgie, beestenboel, handwerk en pixels. Dat zijn de vier trends voor 2010, dus ook op het gebied van relatiegeschenken, aldus de designers van CCO...
Misschien wel het origineelste luxegeschenk van 2009. Voor diegene die haar relaties op waarde weten te schatten. Handpresso Wild maakt onder druk (16 bar) een...
Sinds kort zijn de producten van het consumentenmerk Riviéra Maison verkrijgbaar in de business to business markt. Riviéra Maison, verkrijgbaar in 26 landen, staat voor...
De werknemers die met de laatste jaarwisseling een Tinteling Kerstgeschenk ontvingen, hebben meer geld gedoneerd aan goede doelen dan voorgaande jaren.Tintelingen, aanbieder van eigen keuze...