Landelijke enquête: MVO in de promotionele producten branche
Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen (MVO) is een hot item. In toenemende mate wordt door de media, overheid en brancheorganisaties aandacht besteed aan dit onderwerp. In samenwerking...
Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen (MVO) is een hot item. In toenemende mate wordt door de media, overheid en brancheorganisaties aandacht besteed aan dit onderwerp. In samenwerking...
Sinds ruim een jaar geeft Postbank spaarders 'Rentepunten' voor elke euro rente die wordt bijgeschreven. Rondom het programma draait de marketingmachine op volle toeren. Naast...
Na alle commotie over een reeks ondeugdelijke producten uit China, stelt de EU voor om scherper te controleren op import uit China en de eisen...
Foreign Media Group, de in Leeuwarden gevestigde aanbieder van entertainment in de vorm van audio-cd's, dvd's, cd-roms en boeken, heeft sinds 1 september een gespecialiseerde...
Bij de (mislukte) top van de EU-leiders in Luxemburg, medio juni, zijn geen geschenken uitgedeeld. Het daartoe beschikbare budget ging naar een goed doel.Landen die...
Na een uitgebreide oriëntatie is Interpolis klant geworden bij Hokra Below the Line.Interpolis schreef een competitie uit voor het ontwikkelen van een assortiment promotionele producten...
Zoals elk jaar doen banken ook dit jaar weer verwoede pogingen een graantje mee te pikken van het vakantiegeld dat veel werknemers begin juni hebben...
Een nieuw relatiegeschenk van Felicivin is het Chocotelegram, een eetbaar geschenk in de vorm van 21 tot 60 chocoladeblokjes waarmee een tekst kan worden samengesteld.De...
In 70% van de gevallen beslist de klant pas in de supermarkt welke producten en merken worden aangeschaft. De Nederlandse consument laat zich steeds meer...