Vakprijs voor Touch Incentive
Touch Incentive heeft samen met de partners van de Rotterdamse Communicatiegroep, Goed&Groen, Clever Strategy en Allset Creative Agency een bronzen Esprix gewonnen. Dit is een...
Touch Incentive heeft samen met de partners van de Rotterdamse Communicatiegroep, Goed&Groen, Clever Strategy en Allset Creative Agency een bronzen Esprix gewonnen. Dit is een...
Kop & Schouders heeft Corporate Promotional e-Solutions (CPES) gelanceerd. 'Een innovatieve en duurzame totaaloplossing voor het inkoopbeleid van promotionele artikelen binnen multinationals,' aldus het persbericht.CPES...
Voor een speelse en originele kijk op iets wat in huis van essentieel belang is, namelijk de rookmelder! De vogelmelder is, simpel gezegd, een rookmelder...
Miljoenen mensen genieten van het uitzicht op of langs het water. Maak uw bedrijf of product wereldkundig op stootwillen en stootwilhoezen.stootwilopnaam.nl, een stootwilkrachtig verhaal.Voor de mogelijkheden...
De 3 liter Bag-in-Box van Vernissage, met een inhoud die overeenkomt met 4 flessen wijn, is leverbaar in rood en wit. De unieke verpakking heeft...
'Het hoofddeksel was een beetje uitgewerkt. Vandaar dat we met iets heel nieuws wilden komen: gadget 2.0,' aldus Ralph Rijks, marketing manager Heineken in een...
Begin mei ontving Cartamundi uit handen van Universal Music een diamanten plaat. Aanleiding hiervoor was de succesvolle campagne bij Carrefour Frankrijk.Samen met Carrefour Frankrijk en Universal...
Van Helden Relatiegeschenken komt zijn klanten letterlijk tegemoet. Sinds begin april doet het bedrijf industrieterreinen aan met de Relatiegeschenken Truck.In de truck is een showroom...
Bij het inrichten van een loyaliteitsprogramma, moet eerst de term 'loyaliteit' gedefinieerd worden. Dit gebeurt vaak vanuit het oogpunt van de organisatie.Veelal worden loyale klanten...