Niet omdat het kan, maar omdat het moet
Niet omdat het kan, maar omdat het moet. Met deze variant op de reclamekreet van Tele2 lichtte Joop van Veelen (ProComm) op de vorige week...
Niet omdat het kan, maar omdat het moet. Met deze variant op de reclamekreet van Tele2 lichtte Joop van Veelen (ProComm) op de vorige week...
T-shirts van Volendamse zangers, werkkleding, tassen en allerhande relatiegeschenken. Carebo bedrukt het. De Zaanse textieldrukkerij en borduurinrichting van Hendrik en Machteld Bos bestaat 25 jaar...
Eind maart houdt PromZ Vak onder distributeurs in Nederland een zogeheten tussenmeting. Hoe kijken ze terug op het eerste kwartaal van 2016? Is de positieve...
Charél Nijhuis is benoemd tot ceo/managing director van Araco International in Enschede. Nijhuis neemt taken over van Araco's Henk Greftenhuis. Greftenhuis gaat zich minder bezighouden...
Op zijn eigen leveranciersdag, vorige maand georganiseerd, koos Compacon MOB tot beste leverancier van 2015. Op die dag, waar de preferred suppliers van Compacon samenkomen,...
Binnenkort wordt de vakjury samengesteld voor de vakprijzen Supplier of the Year, Leverancier van het Jaar en Best Online Performance. PromZ Vak en PromZ Magazine...
Sinds februari van dit jaar leidt Gilles Brunin vanuit Breda een nieuwe vestiging van L-shop team. Deze van oorsprong Duitse supplier van promotioneel textiel levert...
Clipper heeft zijn diensten vernieuwd en geoptimaliseerd. Krachten bundelen, samenwerken, kennis delen en wederzijdse loyaliteit is het motto.Clipper biedt verschillende partnerprogramma's aan, afgestemd op de...
Het concept achter de nieuwe productlijn Post-it Notes Connect is de combinatie van 'tastbare' en digitale communicatie. Het gaat om geïntegreerde off- en online producten...