NEDERLAND GOED VOOR TWEE GOUDEN EUROPESE SP-PRIJZEN - PromZ Vak

NEDERLAND GOED VOOR TWEE GOUDEN EUROPESE SP-PRIJZEN

De ”eerstejaars studenten” campagne van de ABN Amro en de Lucky Sunny-actie van Sun (Unilever Nederland) zijn onlangs onderscheiden met gouden PMC Awards, prijzen voor de beste Europese sales promotioncampagnes. Beide acties wonnen ook bij de Esprix.Ook andere Nederlandse opdrachtgevers/bureaus (waarvan vele Esprix-winnaars) vielen in de Europese prijzen:

Goud: Sun Lucky Sunny (Unilever – Lowe en Draft)

Goud: Eerstejaars studenten campagne 2005 (ABN Amro – Downtown

          Actiemarketing)

Zilver: Novib pakt uit

Zilver: Schrijf geschiedenis met de nieuwe Citroën C6 (Citroën –

          &KoenseSeverein)

Zilver: 50/50 (Leger des Heils – Only)

Zilver: Chatman (KPN Hi – Lost Boys)

Brons: No House Wine (Homeplan – Great)

Brons: Prinsessebeschuit (Van der Meulen – Backbone)

Brons: The flight of the golden container (Air France KLM Cargo – Euro

           RSCG)