De ”eerstejaars studenten” campagne van de ABN Amro en de Lucky Sunny-actie van Sun (Unilever Nederland) zijn onlangs onderscheiden met gouden PMC Awards, prijzen voor de beste Europese sales promotioncampagnes. Beide acties wonnen ook bij de Esprix.Ook andere Nederlandse opdrachtgevers/bureaus (waarvan vele Esprix-winnaars) vielen in de Europese prijzen:
Goud: Sun Lucky Sunny (Unilever – Lowe en Draft)
Goud: Eerstejaars studenten campagne 2005 (ABN Amro – Downtown
ÃÂ ÃÂ ÃÂ ÃÂ ÃÂ ÃÂ ÃÂ ÃÂ ÃÂ ÃÂ Actiemarketing)
Zilver: Novib pakt uit
Zilver: Schrijf geschiedenis met de nieuwe Citroën C6 (Citroën –
ÃÂ ÃÂ ÃÂ ÃÂ ÃÂ ÃÂ ÃÂ ÃÂ ÃÂ ÃÂ &KoenseSeverein)
Zilver: 50/50 (Leger des Heils – Only)
Zilver: Chatman (KPN Hi – Lost Boys)
Brons: No House Wine (Homeplan – Great)
Brons: Prinsessebeschuit (Van der Meulen – Backbone)
Brons: The flight of the golden container (Air France KLM Cargo – Euro
ÃÂ ÃÂ ÃÂ ÃÂ ÃÂ ÃÂ ÃÂ ÃÂ ÃÂ ÃÂ ÃÂ RSCG)