Michiel Vonk, de Brand Lead Compacon voor Europa, heeft Compacon na 18 jaar verlaten. In 2005 heeft Michiel samen met Ton Löbker en Raymond Vos de aandelen van bedrijf InterAgenturen in Soest gekocht. De naam is later gewijzigd in Compacon en Partners bv en is al die jaren onder de paraplu van Compacon zelfstandig verder gegaan. Een ondernemende stap voor Michiel die uiteindelijk voor mooie jaren heeft gezorgd.
Na de overname in 2018 door de Plato Group van zowel Compacon als Compacon & partners werd Michiel het gezicht naar buiten voor de totale Compacon organisatie. In 2023 en dus weer 5 jaar verder – waarin de overname van Supremia maar ook zeker Corona voor uitdagingen zorgden – begon ook de twijfel. “Mijn zakelijke en persoonlijk doelen en visies lagen niet meer in lijn met het huidige Plato management en dat was het uitgelezen moment om vooruit te kijken”, zo stelt Michel. “Hoewel ik hier heel veel heb geleerd en waardevolle ervaringen heb opgedaan voelde ik ook dat dit het moment moest zijn om te stoppen. Compacon is een fantastisch bedrijf waar men altijd op een andere manier zichzelf én de klanten probeert te onderscheiden en te promoten. En dat zal met dit team zeer zeker zo blijven. Wat ik ga doen weet ik nog niet, maar ik kijk met veel enthousiasme naar de toekomst. Ik sta open voor nieuwe mogelijkheden, avonturen en ervaringen die ongetwijfeld op mijn pad zullen komen. Maar in ieder geval ga ik heel even relaxen, de zomervakantie lonkt.”