Zijn uw medewerkers écht blij met hun kerstbeloning? Alle beroepsgroepen hebben namelijk zo hun eigen specifieke wensen ten aanzien van de kerstbeloning als ze het zelf voor het zeggen zouden hebben. Dit blijkt uit het Grote Kerstgiften Onderzoek.Lees hierover alles in het volgende nummer van PromZ Magazine, dat medio december uitkomt.
In dit nummer o.a. ook het verslag van het onderzoek onder opdrachtgevers over hun bestedingen op het gebied van promotionele producten in dit jaar en volgend jaar en de mate waarin ze hun leveranciers trouw blijven.
En verder onder meer:
* Pon’s Automobielhandel aan het woord over de manier waarop dit bedrijf premiumacties inzet om de bedrijfswagendealers aan de tafel bij de klant te krijgen.
* De promotiedeskundigen Els Kuppeveld en Markus Ravenhorst over de minder of meer spraakmakende consumentenacties van de laatste weken.
* Martin de Winter over de zin en onzin van tenders.
* Dit nummer bevat ook de jaarlijkse BuyersGuide met honderden (nieuwe) producten en hun leveranciers.