Loyalty in the picture - Promzvak

Loyalty in the picture

Op PromZ Event 2012 is dit jaar extra veel aandacht voor alles wat met loyalty, een van de trends in 2012, heeft te maken. Een groot aantal loyaltyspecialisten is aanwezig.

Ook vindt u op deze grootste & leukste beurs voor gadgets, give away’s en relatiegeschenken veel aandacht voor de A-merken en hoogkwalitatieve promotionele merken, die kunnen worden ingezet als relatiegeschenk of in een spaarprogramma. In het BrandZ Pavilion staan alle merken en hun mogelijkheden overzichtelijk bij elkaar. Het gaat o.a. om Cacharel, Nina Ricci, Cerruti 1881, Ungaro, Nike grind, Weber BBQ, Le Creuset, Samsonite, Lamy, ProJob (swedish workwear), James Harvest Sportswear, Pathé cinema’s, HEMA cadeaukaarten…

Gratis entree

Als u binnen uw bedrijf (mede) verantwoordelijk bent voor de inkoop van premiums en relatiegeschenken en/of relatiebeheer, heeft u gratis toegang tot PromZ Event, dat plaatsvindt op 3,4 en 5 april in de Jaarbeurs Utrecht. U kunt dan ook gratis naar de evenementenbeurs Event ’12.

U moet zich alleen even voorregistreren (anders betaalt u 30 euro bij de entree). Voorregistreren kan eenvoudig via www.promzevent.nl

Beluister hier de radiocommercials die worden uitgezonden op BNR nieuwsradio.

Spot 1:

Spot 2: