Krablot-actie bij Volkswagen - Promzvak

Krablot-actie bij Volkswagen

De Lotto heeft voor Volkswagen voor de Olympische Winterspelen in Vancouver 2010 een speciaal kraslot ontwikkeld, het Krablot. Volkswagen is al ruim 25 jaar sponsor van het NOC*NSF en De Lotto is sinds 1961 verbonden aan de sportkoepel.Het speciaal ontwikkelde kraslot vormt de kern van een uitgebreide consumentenactie van Volkswagen die de naam ‘Olympische Winter Deals’ kreeg. Voor de gelegenheid is het kraslot omgedoopt tot een Krablot: om te zien of men een prijs heeft, moet namelijk een autoruit worden schoongekrabd. Prijzenpot De prijzen variëren van arrangementen naar Vancouver tot aan gratis sets winterbanden. De Lotto heeft zelf ook 30.000 krasloten in de prijzenpot ingebracht. Ieder Kraslot geeft kans op € 25.000. 650.000 Krabloten In totaal zullen er circa 650.000 Krabloten worden verspreid. De uitgifte is gekoppeld aan een aantal vooraf bepaalde transacties in de Volkswagen-showrooms. Het Krablot is vanaf 16 november 2009 te verkrijgen en de actie loopt tot en met februari 2010.