Jurgen Spalburg managing director van MAXIM Ceramics Benelux

MAXIM Ceramics, specialist in de branding van promotionele mokken en kaarsen, heeft vandaag de officiële opening aangekondigd van haar nieuwe dochteronderneming, MAXIM Ceramics Benelux B.V. Deze strategische uitbreiding onderstreept MAXIM’s toewijding aan het leveren van uitzonderlijke en op maat gemaakte service aan klanten binnen de Beneluxmarkt, waardoor directe toegang tot haar uitgebreide brandingoplossingen wordt gewaarborgd.

De functie van Managing Director voor MAXIM Ceramics Benelux B.V. is aanvaard door Jurgen Spalburg, een ervaren professional met meer dan tien jaar ervaring in de branche. Zijn leiderschap zal van cruciaal belang zijn voor het leveren van uitstekende ondersteuning en het bevorderen van sterke partnerschappen binnen de Beneluxregio.

Het moederbedrijf, MAXIM Ceramics, is sinds de oprichting in Polen in 1998 een prominente speler op de markt van promotionele producten. MAXIM, dat momenteel meer dan 200 mensen in twee Poolse vestigingen in dienst heeft, beschikt over een ultramodern machinepark. Deze geavanceerde infrastructuur maakt een dagelijkse productiecapaciteit van meer dan 30.000 eenheden mogelijk en biedt een snelle orderverwerking binnen 24 uur. Bovendien overtreft een direct beschikbare lokale voorraad de 6 miljoen stuks, wat zorgt voor een snelle levering en responsiviteit op de behoeften van de klant.

Onder haar twee gevestigde merken, DRINKwear en Candlesphere, biedt MAXIM klanten een uitgebreide selectie aanpasbare producten. Deze omvatten nauwkeurige Pantone-kleurmatching (met een lage minimale bestelhoeveelheid vanaf 12 stuks), sublimatiedruk van hoge duurzaamheid en kosteneffectieve direct drukopties.

Met de lancering van MAXIM Ceramics Benelux B.V. is het bedrijf klaar om lokale ondersteuning te bieden, waarbij haar expertise en de uitgebreide productportfolio rechtstreeks naar klanten in België, Nederland en Luxemburg worden gebracht.