De voormalige Nederlandse webapplicatie is vernieuwd en omgezet in de meertalige versie (ook Vlaams, Frans en Duits) interpresent.com. Daarbij zijn de succesfactoren, zoals het 3-kliksysteem voor het snel vinden van het juiste artikel, in de goede kleur en uitvoering, maar ook de intuïtieve bedrukkingswizzard uit de vorige versie gehandhaafd.
Nieuw bij interpresent.com zijn de gebruikersafhankelijke suggesties voor artikelen. Aan de hand van de historie van de gebruiker stelt de website specifieke artikelen voor die aansluiten bij de interesse van de gebruiker. Daarnaast is de aanmeldprocedure vereenvoudigd en zijn er meerdere betalingsmogelijkheden toegevoegd. Bovendien wordt de gebruiker automatisch geattendeerd op gerelateerde artikelen. Klikt een bezoeker bijvoorbeeld een bepaalde balpen aan, dan toont interpresent.com automatisch het bijpassende doosje. Ook het assortiment werd met een groot aantal nieuwe artikelen uitgebreid tot een totaal van meer dan 3.000 verschillende artikelen die uit voorraad leverbaar zijn.
De orderafhandeling is in de landen zelf opgezet, zodat gebruikers ook per telefoon of ander communicatiemiddel in hun eigen taal te woord worden gestaan. Bovendien kunnen hierdoor de servicelevels van levering binnen 2 werkdagen (onbedrukt) en 10 werkdagen (bedrukt), gewaarborgd blijven.
Met deze eerste internationale stap start een volledige rollout binnen Europa van interpresent.com met toekomstige vestigingen in o.a. Italië, Spanje, Groot Brittannië en Scandinavië.