Onder het motto ”Inspiratie opdoen” wordt van dinsdag 15 maart tot en met donderdag 17 maart in de Jaarbeurs Utrecht de vakbeurs voor promotionele producten en relatiegeschenken, PromZ Event 2005, georganiseerd. Trend voor 2005 is in & om het huis.
Als reactie op de onzekere tijden waarin oorlogen, aanslagen, conflicten en recessie aan de orde waren, verlangt de consument weer naar ”gezellig samen zijn”, te vergelijken met de trend van cocoonen van een paar jaar terug. Het ik-tijdperk waarin het individu centraal staat, is voorbij. Men wil het thuis samen met familie en vrienden gezellig maken. Volgens Eric Hoogland, beursmanager, spelen de leveranciers op deze trend in met bijzondere producten en relatiegeschenken die in & om het huis, of bij een dagje naar het strand en de bossen, gebruikt kunnen worden.
Ruim 200 leveranciers presenteren op PromZ Event hun nieuwste producten. Bij de entree worden alle noviteiten van 2005 tentoongesteld.
Wie PromZ Event wil bezoeken kan een gratis entreekaart (waarde 35 euro) verkrijgen door zich van te voren in te schrijven via het inschrijfformulier op www.promz.nl Alle standhouders beschikken ook over zogeheten relatiekaarten, waarmee zij hun (potentiële) klanten gratis toegang kunnen geven tot PromZ Event. Vraag ernaar bij uw leverancier.