De ING Groep, waartoe o.a. behoren de Postbank, ING Bank, ING Vastgoed, Nationale Nederlanden en RVS Verzekeringen, brengt zijn account voor promotionele producten en relatiegeschenken onder bij CCO Group en Promit Ter Haar, aldus welingelichte bronnen.Aan deze keuze ging een tender vooraf. Op de uiteindelijke shortlist stonden circa acht leveranciers. De budgetten zijn niet bekend, maar het gaat hier om één van de grotere accounts in de promotionele productenindustrie. Hoe de verdeling tussen CCO Group en Promit Ter Haar komt te liggen, wordt later bekend. De overeenkomst tussen ING Groep en de twee leveranciers geldt voor meerdere jaren en is al ingegaan. In het vorige nummer van PromZ Magazine (2003, nr 1) stond een interview met Bea Aarnoutse, communicatiemanager ING Bank. “We denken niet vanuit het premium. De klantbehoefte staat voorop,” aldus Aarnoutse. In dat artikel meldden we al dat de ING Groep de premiuminkoop ging centraliseren om kostenvoordelen te behalen.