IGC International, een toonaangevende speler op het gebied van global branded product experiences, kondigt met trots haar naamswijziging en rebranding aan naar D&D International. Deze herpositionering is meer dan alleen een naamsverandering; het markeert een nieuw tijdperk van innovatie en groei. De overgang naar D&D International weerspiegelt niet alleen de evolutie van het bedrijf, maar toont ook toewijding aan het creëren van duurzame promotionele artikelen voor merken over de hele wereld. De frisse identiteit en het nieuwe dynamische managementteam benadrukt de focus op het bouwen van betere merkervaringen.
‘Bij D&D International blijven we trouw aan onze kernwaarden, waarbij creativiteit en duurzaamheid voorop staan,’ aldus managing director Daphne en sales director Denise (de beide D’s uit de bedrijfsnaam red.). ‘We ontwikkelen creatieve producten voor merken die voldoen aan de hoogste duurzaamheids-eisen en dragen met trots het hoogste niveau op het gebied van corporate social responsibility.’
De transitie naar D&D International gaat verder dan alleen een naamsverandering. ‘Het benadrukt onze toewijding aan een duurzame strategie voor de toekomst. Onze belofte is duidelijk: we blijven streven naar perfectie in elk aspect van onze dienstverlening. Of het nu gaat om strategie, concept en design, projectmanagement, inkoopoplossingen, wereldwijde distributie of duurzaamheid, we zullen blijven excelleren en klanten wereldwijd helpen hun merken te laten schitteren.’
Hans zal als adviseur nog zeker betrokken blijven bij de organisatie, maar dochters Daphne en Denise treden steeds meer op de voorgrond. Ofwel, de nieuwe generatie neemt het stokje over en de recente merktransformatie belooft veel voor de toekomst!
Foto (vlnr): Hans Poulis, Daphne Reitsma Poulis en Denise Snijder-Poulis