Dat iedereen het over de Honcho heeft, komt ook door alle communicatie activiteiten erom heen.Daaruit blijkt maar weer eens hoe belangrijk totaalcampagnes zijn om promoties te laten slagen. Om in korte tijd de nodige bekendheid en het juiste gevoel bij de doelgroep over te brengen," stelt Ronald Dijkshoorn van Aorta Creative, het bureau achter de Honcho van Heineken. Uitgekauwd Dijkshoorn: "Een premium kan heel dankbaar bijdragen aan de boodschap die je wil overbrengen. Persoonlijk vind ik dat je je heil niet in een balpen of aansteker moet zoeken. Welke overtuigingskracht zit er nog in die standaard producten? Ik ontwikkel het liefst custom made. Maar dat kan natuurlijk niet altijd, dat is begrijpelijk. Maar probeer weg te blijven van wat uitgekauwd is. Voeg altijd zoveel mogelijk iets nieuws en iets eigens toe, daarmee scoor je meer impact, en dat is toch wat iedereen wil." Lees verder over de Heineken Honcho en het bureau erachter in de PromZ Magazine die binnenkort verschijnt.